Alla inlägg under juni 2009

Av curl - 10 juni 2009 00:00

Asså just nu så känner jag mig tom ensam sjuk i huvudet patetisk och jävligt förrvirrad!


Jag skrev ju när de nu va om att jag träffat en kille snackade ju med honom också igår då, han är helt fuckad han vet inte vad han vill och är almänt skit gullig och elak! kul blandning va?


Men sedan så tänker jag efter och då har jag en vän vars pojkvänn sedan 3 år tillbaka tagit livet av sig, och här sitter jag och klagar! jag menar han lever ju iallfall fast de vet jag inte om hn gör så länge till om han lever som han gör!


Asså jag känner mig helt fuckad!

jag har också ätit godis och de vill jag bara spy upp :(

Sedan så är de så att när jag mår dåligt så måste ta ca 5 - 10 tabletter för att sova!


FAAAAAAAAAAAAAN


Av curl - 9 juni 2009 01:08

Det va ett bra tag sedan jag skrev här, har precis kommit hem från Sydostasien som jag skrev senast att jag skulle till!

Det är inte därför jag skriver och kommer inte lova att skriva snart igen men vem vet, men just i detta fall vet jag inte vem jag skall snacka med eller nått jag har fallit för en kille som jag precis har lärt känna jag vet inte vad jag skall göra, han beter sig konstigt och velar ena stunden känns de som han vill ha en andra verkar han vara den största playern ever!

asså alla säger olika men jag vill inte heller lyssna på vad alla andra säger, vill lixom få min egen uppfattning!


Men jag vågar fan inte snacka med honom! Vad fan gör man? jag har inte tålamod att vänta på att se hur de kommer bli jag vill veta om han bara vill ha sex eller om han vill nått mer!


FAAAN just nu orkar jag inte med detta jag pallar inte att ha kännslor för någon....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards