Alla inlägg den 11 januari 2009

Av curl - 11 januari 2009 23:45

Tänkte bara lägga tilll att jag bara älskar one tree hill HAHA!

Skall ju tatuera mig snart! och de blir en mening från programet självklart :)

Det är en dikt som alla läser och den är bara såååååå bra, så tänkte ta fösta meningen och tatuera in den WIIIEE :)


Men nu sklal jag iallfall kolla på S6E13 :)

Byeee Elmo

Av curl - 11 januari 2009 23:35

Hej hej!  har inte skrivit på flera veckor nu känns dåligt men de är ju ingen som läser så spela roll, men ikväll kände jag att de va dax igen.

Jag har som sagt haft så sjukt fullt upp nu jul nyår och början av året, i vilket fall har jag stukat fotenoch kanske måste gipsas! och de gör så ont och den ser ut som en tunna!

och som sagt så vet ingen vem jag är så jag kan ju lika väl säga de, iallfall har jag fått klamydia som dom flesta får någon gång i livet! nu va de min tur!

Fyyy fan va pissed jag är på han som har gett mig de, JACOB heter han!

Första namnet jag nämner i bloggen men de kan fan aset ha, mitt ex är de och de va han som smitta mig, han lovade att han hade kollat sig me´n som alla andra killar går aset inte att lite på!

Sedan vad har mer hänt, ehhm jo killen jag höll på med är väl inte så popppis i mitt liv just nu, han har inte hört av sig så jag känner lite att jag skiter i honom och fortsätter min letan på the love of my life!


jag skriver säkert igen men skall duscha nu!

Love Elmo! 

Ovido - Quiz & Flashcards