Alla inlägg den 16 december 2008

Av curl - 16 december 2008 23:58

Idag har jagvaritj så jävla seg, bara varit hemma och julpyntat och slappat.

Ringde my dreamguy idag också och han sa att ha ville träffas i helgen :)

Gissa om jag blev glad?


Men han har lixom väldigt många tatueringar så han fick mig att bli lite sugen på att göra en ny! (har redan 2 st)

Så nu har jag iallfall fått med mig mina 2 vänner Modemonster 1 och 2 till stan och vi skall snacka med Peter om min nya tatuering den kommer förmodligen bli som den i texten i mitten.

alla som är one tree hill nördar som jag kan la gissa vad den kommer ifrån ;D


Sedan hittade jag massa musik frpn oth på en hemsida som jag har skaffat nu :) så sjukt nice


Feeder   

Gavin Degraw

Audioslave

The wreckers

Några band som är sjukt bra som är med i oth :)


Bye bye, tycker ni om tattoon då? :)


Av curl - 16 december 2008 01:33

Jag har en nära vän som jag pratade med idag om lite små saker bara sånt allmänt i livet så kom vi in på sex! (ovanligt) Hehe

 ne men så berättade hon om en kompis till henne som gillar att bli slagen och då tänkte jag lite jaha okey? no big deal asså många gillar hårdare tag och lite sånt åt de hållet men helt plötsligt så förklarade hon lite mer in på det hela, och tydligen är de helt brutalt asså blod knivar och alla möjliga saker!

Jag dömmer inte folk som gillar detta vist fine jag bryr mig inte men jag skulle aldrig i hela mitt liv gå med på något sådant!

så alla killar so gillar de försök er inte på mig! haha

ne men asså jag menar var går gränsen? För mig går den förmodligen väldigt tidigt... ? men snälla alla nattugglor som är uppe nu? Förklara vad är rimligt vad är gränsen?

Gillar många SM? FETISH? och allt vad det heter?



Av curl - 16 december 2008 01:24

Om de nu är någon som hittat min lilla blogg så kommer jag inte säga vem jag är än :) FEG jag vet!

Men har inte sagt det till någon än, skall få en systemkamera i julklapp så det lär väl bli att jag lägger upp bilder efter jul någon gång!


Annledningen till att jag inte säger vem jag är, är för att jag vet inte vad och hur mycket jag kommer skriva här.

har nämligen varit depprimerad i ett år men börjar komma ur det nu tack och lov, men vi får se.


Alla har vi bra och dåliga dagar, att de bara var jag som skulle ha mer dåliga än bra :(


Kan ju lika väl passa på att säga att han killen som jag träffa sa något helt underbart när ja fråga lite på skoj, Vem är du då?

så sa han bara rakt ut en kille som vet att livet inte är en dans på rosor! och de är precis så jag känner, trotts att han inte äns vet vad jag har gått igenom dom senaste 2 åren så känns de på ett sätt som om han kanske har gått igenom något jobbigt!

Jag hoppas att allt går vägen och jag lät skriva här om hur de går :)

(bilder kommer inom kort på alla heta saker jag har omkring mig i mitt liv)

Av curl - 16 december 2008 01:19

Jag har iallafall träffat en kille och nu underar jag ju 10000 saker om detta :)

Förra kärleken försvann likja fort som den kom. Jag känner att inte riktigt något förhållande har varit sådär jätte bra, så nu när jag verkligen känner kontakt med honom så hoppas jag de kan hålla.

I vilket fall så är han så het och helt toppen och jag hoppas att han är lika intresserad som jag.

Sov ju hos honom i helgen och de var så mysigt :)


Men men ha de toppen! / Alexis

Av curl - 16 december 2008 01:17

Nu startar jag en blogg igen, jag har inte varit på aktiv på att blogga så jag måste skärpa mig nu, och som en del kanske ser så har jag dyslexi så aa ;D alla fattar :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards