Alla inlägg den 17 december 2008

Av curl - 17 december 2008 02:32

Smink vill alla tjejer ha! (och vissa killar)


Så jag tänkte samma som innan lägga upp det smink och saker jag använder,

Dom är bra nnars hade jag inte haft dom :)


Mary kay har mycket bra saker och priserna ligger ca 300 och uppåt gissar jag. plus borstarna som jag också har då som är toppen men en smart väska.


Mac har ett rouge som ör helt underbart koster la 250 kr tror jag.


Make up store har ögonskuggor som kostar mellan 50 - 100 kr tror jag och dom är toppen (har den svarta lila guldiga) dom har också en primer som jag inte har på bild men den sägs vara under bar skall köpa den efter jul kostar 350 kr, sedan har dom en smink uppfrächning som är skön när de ör varmt och svettingt.


YSL concealer är ju den som alla prtara om och den ör grym kostar 300 kr men är värld det.


Hoppas detta blir fina julklappar eller till er själva kanske? ni kommer inte bli missnöjda.


Kram Emo


Av curl - 17 december 2008 02:03

Hårprodukter vem blir inte glad av de?

Jg bara älskar de,  som sagt så skall jag gli frisör var tanker så jag ärä ju intresserad av detta så nu lägger jag upp dom produkterna jag använder!


Och då kan jag lova lova liva er att dom är helt sjukt toppen!


-Shampoo balsam Joico - För skadat hår -Ca. 200 kr/st - men värda det.


-Hårinpackning Redken - skyddar mot värme (platttång osv) - ca 400 kr tror jag - alla Redkens produkter är dyra med så värda det! hjälper verkligen.


-Volympuder schwarzkopf - Puder som man dustar på i hårbotten som går mega volym om man använder det rätt - ca 130 kr - mitt livs räddning


-Hårtoning Wella - Toning - Ca 150 kr tror jag - Har använt de en gång och tycker det buger bra.


Hoppas någon köper detta nu för de är sjuka mega underverk detta :)

Av curl - 17 december 2008 01:45

Fan jag kan verkligen inte somna såjag tänkte  va fan kan la slänga iväg några rader!

Som sagt så har jag sjuka problem med att sova! vad skall man göra?

Imorgon skall jag upp 11 iallafall och sedan till staden för att handla julklappar till mamma blir de bara då, tänkte kanske tränings kläder, hårprodukter maby någon snygg tröja. något sånt men men får la se, tänkte lägga upp lite julklapps tipps snart :) så kan ju göra de efter detta så jag blir trött eller något åt de hållet :)


Byeeeee Elmo som i emo!


Av curl - 17 december 2008 00:09

Idag så snackade jag med min pappa i telefon (har ingen kontakt med honom längre) men i vilket fall så ångrar han allt som han han sagt och  gjort mig men jag vet inte vad jag skall säga! han vet om att jag har velat at livet av mig men när vi snackade idag så slängde jag ur mig att de känns som de hade inte spelat någon roll för honom om jag tog livet av mig!

och jag menar de är ju inte så att han hare brytt sig om mig efter jag berättade de, istället flyttar han neråt i landet! snäll pappa???


Ne så pratade jag med en vän som är gravid i 5 mpnader och förlåvad med en kille som jag är faster till då!

Dom är så lyckliga och jag vill bara ha de så toppen som dom! trotts att va bara är 18 år så känns de så rätt!

jag skulle inte vara mogen för att vara mamma men hon är verkligen det!

Love you Girl!


Men jag hoppas iallfall att mitt G kan hjälpa mig att växa upp lite, han är ju lite äldre än mig och mognare! Im still 18 and emo!

 och på tal om emo så kallar jag mig emo nu för modemonster 1 och 2 kallar mig det! och jag lovar er att det är jag inte gillar bara svart :)

 Jag önskar att jag hade sån stil som modemonster 1 för hon är cool!

ne men hon är Flickrockig! söta saker med lite rock i.

tvåan är mer vacker märken och enkla saker

jag är mer svarta kläder lite emo med stil Modeemo!


Så nu vet ni de!

xoxo Emo!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards