Alla inlägg den 18 december 2008

Av curl - 18 december 2008 02:22

Jag undrar tjejer som har kläder och skit från 2005 snälla vad tänker ni med? asså fattar ni inte hur fula och blilligt det ser ut!

Gillar ni killar detta?


För övrigt så köpte jag ett par leggings idag lackaktiga - Gina tricot

Sedan ett par strumpbyxor med zebra mönster - Shock

Och ett svart linne - Åhlens

Och en jävla massa julklappar!



DET ÄR JUL OM EN VECKA :D:D:D


Love emo

Av curl - 18 december 2008 02:10

Jag bokade iallfall tid till ny tatuering idag skall bli en text på revbenen!

 Kanske kanske kanske kommer en bild när den är klar.

I vilket fall så tycker jag att det vackraste som finns är att man klarar av att flytta tankar bilder och allt annat du har i dinn hjärta ditt hjärta till ditt yttre och bara kan visa vad du står för!


Jag är ingen tjej som tror på kärlek, VISST jag har varit förälskad och nästan gett mitt liv för en kille men de är inte det jag menar, jag menar att jag tror du kan leva ditt liv utan kärlek, ditt liv bygger inte på detta, Det är hopp som får livet att g¨å vidare drömmar om saker som får dit att orrka och kämpa!

Därför valde jasg en text som handlar om att önska sig något och hålla fast vid det med hela sitt hjärta och vänta Jag lovar kämpar du för det så får du det, små som stora!


Så alla tjejer och killar där ute LIVET ÄR INTE SLUT BARA FÖR KÄRLEKEN INTE GÅR SOM DEN VAR TÄNKT!

 alla killar som dissar dig eller du dissar är inte den rätta!

Då hade det aldrig tagit slut <3


xx Me

Av curl - 18 december 2008 02:01

JAg sitter här som vanligt och har inga planer på att sova om jag inte är trött, detta har ju dock inte med rubriken att göra men jag kommer till de nu...


Jag har en vän som jag har nämt tidigare då som gillar fetish, så var jag med henne idag så började hon snacka om porr och sexnoveller, sedan hur hon gillar att killen drar henne i håret och slår henne lite lätt...

Visst inget fel på det men när de går över det så är de farligt stryptag och annat NEJ!

 I vilket fall så läste jag en sexnovell om en petra som hade sex med en kille hon aldrig hade sätt, dom hade träffats på internet och sedan hade hon åkt hem till honom när han hade mörklagt lägenheten så hade dom sex och han självklart tog hennes oskluld och mer mer mer, men saknen är den att det kom ut en till kille efter som var denna Antons kompis Gustav som satte på henne och när han var klar kom de 2 killar till och dom höll på sammanlagt 12 timmar....


Jag är ingen oskuld jag är ingen hora jag är bara normal tjej som undrar!

Sant ??? Falskt ???

Petra säger det är sant, jag undrar

njeee



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards