Alla inlägg den 22 december 2008

Av curl - 22 december 2008 00:49

Måste bara få ut mig att jag har ingen anning vad jag skall ha på mig på nyår, FAAN! hade velat ha en snygg tubtopp klänning. FAN


Någon som har några ideer om vad man skall ha?


xx som min engelsman alltid säger! <3:)

Av curl - 22 december 2008 00:40

Heey! tror inte att det är nogon som har saknat mig i helgen när jag inte har skrivit ;D men iallafall har jag inte haft mycket tid över, jobbade ju i fredags och det gick totalt åt helvete, så i lördags var jag med 2 vänner och shoppa lite smått, för mig blev de en svart party väska i skinn och dragkedjor på, HET, ne men sedan köpte jag en klänning också svart fodral! så i lördags kväll på kalaset/utgången blev de svart svart svart plus röda naglar :)

Sedan efter staden så kom jag hem skulle jag ju baka en tårta tilll fördelsedagsbarnet, tårtan blev underbar med blommor på och allt...

sedan gick vi ju till kalaset det ve mycket trevligt efter det iallfall blev de Blvd! (SÅ NU VET NI ATT JAG BOR I GBG) hehe men iallfall de va toppen och jag bara älskar deras nya utetreass as het verkligen, kommer bli helt underbart i vår och sommar. MENMENMEN iallfall så åkte jag hem till Mr.big och det var helt underbart :) Hett gick de till också men de va såå kul.

Kom hem idag vid 3 tiden och så blev de sängen bums, sedan mat och film.. skall väl sova nu med men tänkte bara att ni ville vete. eller aa jag ville iallfall dela med mig lite :)


Iallafall så vet jag inte vad jag känner med mr.big, jag vet lixom inte vad jag vill och jag vet inte vad han vill, asså han är ju väldigt mogen av sig, så det känns lite som jag är ett litet barn menaa... Så från nu vet jag inte, han är ute idag med jobbet, och så men jag vet inte! han vill iallfall fortsätta träffas.


Nu skall jag kolla klart på CSI!

Loveyaa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards